zaterdag 27 juli 2013

Hoe anoniem wil je hem hebben?

Herkent worden in de wachtkamer; soapoli-online biedt je de oplossing

Ik weet het nog goed...ik werkte toen nog als verpleegkundige bij de SOA poli van de GGD. Ik had mijn spreekkamerdeur open en hoor vanuit de wachtkamer: 'he jij ook hier! Kom je ook SOA testen?'. Ik raakte lichtelijk in paniek, want wij deden er alles aan mensen zo anoniem mogelijk te helpen. Maar ja zo'n kleine regio en maar 1 wachtkamer...soms is dat niet te vermijden.

Vooropgesteld dat je huisarts en een SOA poli alles op alles zetten jouw privacy te waarborgen kan het zijn dat je dat wachten in een wachtruimte niet prettig vind. Dan bieden wij je de uitkomst. Via deze website kun je verschillende SOA testen kopen die je thuis kunt afnemen of middels bloedprikken bij een prikpoli (waar iedereen voor iets anders komt). Na het bestellen verzenden wij het pakket in een blanco box naar het door jouw opgegeven adres. Je neemt de testen af en retourneert ze in de blauwe envelop (deze zit in je pakket).  De uitslag ontvang je binnen een 3 werkdagen.

We zijn net de belastingdienst 'leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker ;-)'.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten